نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1876
-
الف
+

آخرین خبرها از شرایط صحی بازیگر پیشکسوت آی فیلم2

«مهوش وقاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از وضعیت صحی همسرش «محسن قاضی مرادی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش وقاری» بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران و همسر «محسن قاضی مرادی» طی یک مصاحبه به شرح وضعیت صحی این بازیگر پیشکسوت اشاره کرد.

وی اظهار داشت: «دلم نمی‌آید بگویم اما حال محسن قاضی‌مرادی خوب نیست و اصلا شرایط خوبی ندارد. هیچ‌کسی به ملاقات او نیم آید؛ البته این روزها کرونا بهانه‌ای شده که می‌گویند نمی‌توانند به ملاقاتش بیایند. جالب است که می‌گفتند همه عاشق محسن قاضی‌مرادی هستیم اما خیلی‌ها تلفونی هم حالش را نمی‌پرسند.»

«قاضی‌مرادی» به تعبیر همسرش این روزها حوصله تماشای تلویزیون را هم ندارد. بازیگری که در طول این دوران نقاهت، سریال‌های قدیمی که در شبکه های مختلف نشر می‌شود را نگاه می‌کرد و حسرت می‌خورد که چرا دیگر نمی‌تواند در پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی باشد.

«مهوش وقاری» همسر محسن قاضی‌مرادی که در برخی از فلم‌ها همیشه این دو را کنار هم دیده‌ایم خودش هم از کم‌کاری‌هایش و یا پیشنهادهای یک سکانس و دو سکانس گلایه دارد و در جریان گپ و گفت به این نکته اشاره کرد به هیچ‌وجه از کسی کمکی نخواستیم و همیشه به لطف خدا ، مشکلات درمانی و هزینه ‌ای دارویی و طبی را پیش برده‌ایم.

وقاری در ادامه به تسنیم گفت: «از نظر خیلی‌ها پارکینسون لرزش دست است اما رفته رفته همه توانایی‌ها و مهارت‌ها را می‌گیرد. حرکت را مختل می‌کند ، یعنی آدمی که خودش هیچ حرکتی نکند و ماهیچه‌هایش تحلیل می‌روند. امروز وزن قاضی‌مرادی حداکثر ۴۵ کیلو است ، هیچ ماهیچه‌ای نمانده که قدرت انجام کار داشته باشد؛ در واقع او روی پایش نمی‌تواند بایستد.

وی در باره شرایط روحی همسرش بیان کرد :«وقتی به او خبر می‌دهم و یا با خبر درگذشت دوستان و همکارانش مواجه می‌شود واکنش عجیب و غریبی ندارد و فقط به یک‌باره شوکه می‌شود. حتی مادرم فوت کرد ترسیدم یکی دو روز به او بگویم اما به ناچار گفتم واکنش عجیب و غریبی نشان نداد. چون یکی از عوارض این بیماری ، ترشح دوپامین است که احساسات و عواطف را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. یعنی نه خیلی خوشحالی را می‌تواند نشان دهد و نه غم را!

«مهوش وقاری» زاده ۱۳۳۳ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دارای لیسانس علوم سیاسی است و همسر وی «محسن قاضی‌مرادی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران می‌باشد.

مهوش وقاری در سریال هایی چون «دوردست‌ها»، «همسران»، «دزد و پلیس»، «موج و صخره»، «ستایش»، «کیمیا»، «روزگار جوانی»، «مدرسه مادربزرگ‌ها» و بیش از ۶۰ فلم سینمایی، تله‌فلم ‌و ... حضور داشته است.

گفتنی است سریال های روزگار جوانی، کیمیا، ستایش ، همسران  و دزد و پلیس با نقش آفرینی بانو «مهوش وقاری» از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«مهوش وقاری»: ملت ایران و افغانستان همدل هستند

«مهوش وقاری» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: با طعنه هایشان دلم را شکستند/تعهد و مسئولیت را از مادرم آموختم/ چشم و هم چشمی در فضای مجازی دامن گیر جوانان شده است

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر